Groepslessen

 

Op deze pagina ziet u een overzicht van de groepslessen die wij momenteel aanbieden, tevens kunt u hier het GroepslessenRooster downloaden.


Boxing

Bokslessen o.l.v. instructeur, kijk hiervoor op onze pagina Boxing Planet.

Kids-Boxing

Bokslessen voor de jeugd, kijk hiervoor op onze pagina Boxing Planet.

Dames-Boxing

Bokslessen o.l.v. instructeur speciaal voor dames, kijk hiervoor op onze pagina Boxing Planet.

Krav Maga = Self-Defence

Krav Maga is een moderne, praktische en beproefde wijze van zelfverdediging, zorgvuldig toegesneden op de huidige agressie in de wereld. Het wordt gekenmerkt door een logische benadering van zelfverdediging en gevechtssituaties waarbij men, na een korte periode van instructie, een relatief hoog peil kan bereiken. Krav Maga werd zorgvuldig ontwikkeld voor een breed publiek en is daarom te gebruiken voor leger, justitie, veiligheidsdiensten en burgers.

Het systeem is geprezen door ervaren vechtsporters, militairen en politieagenten, Krav Maga spreekt ook beginners aan vanwege de eenvoudige en realistische benadering ten aanzien van persoonlijke veiligheid. Krav Maga is een van de ideale zelfverdedigingsmethodes voor zowel mannen, vrouwen en kinderen, maar ook voor ouderen en lichamelijk zwakkeren.

Body-Fit = BBB + Pilates

Totall-Workout met het accent op Buik, Benen en Billen, met functionele houding-verbeteringen en bewustwording van de ademhaling.

Power Progress

Power Progress is een revolutionaire fitness-workout waarbij met behulp van een stang met gewichten of kleine halters alle spiergroepen in een uur tijd stuk voor stuk aangepakt worden.

Spinning

Cycling is een effectief fietsprogramma voor iedereen die wil afslanken, conditie wil verbeteren of een betere fietsprestatie wil neerzetten. De zeer hoge verbranding maakt een einde aan overgewicht en u krijgt een goed spieruithoudingsvermogen.


Gladiator Workout

Gladiator Workout is een High Intensity Training die een positief effect heeft op je beweeglijkheid, je snelheid, kracht, conditie en verbranding. Je focust je op meerdere spiergroepen, waardoor deze workout perfect is voor een full body training.

Hoe ziet een Gladiator Blok eruit:
• 1ste oefening onderlichaam 1 minuut
• 2e oefening bovenlichaam 1 minuut
• 3e oefening core 1 minuut
• 4e oefening cardio 1 minuut

Je bent dus 4 minuten achter elkaar in actie, na deze 4 oefeningen krijg je 1 minuut rust. Uiteindelijk heb je dan 6 sets gehad van 24 oefeningen, 24 minuten actie en 6 minuten rust. De variatie van oefeningen en de afwisseling van kracht en conditie zorgt ervoor dat deze workout ontzettend veel voldoening geeft.





GroepslessenRooster


Klik met de rechter muisknop op het GroepslessenRooster “afbeelding opslaan als” en sla het rooster op als jpg.


Aanmelden groepsles

Voor informatie over de groepslessen en aanmelden neem even contact met ons op. Tel. 045-8517418 vraag naar Mariëlle. Graag één week vooraf aanmelden voor een groepsles.